Pięćdziesięcioprocentowa zniżka za wyłączenie telefonu
29 listopada 2013, 16:39Restauracja Abu Gosz z miasta o tej samej nazwie w Dystrykcie Jerozolimy daje 50% upustu klientom, którzy wyłączą komórki.
Drive-in dla rowerów
9 kwietnia 2013, 13:48W Zurychu powstały stanowiska drive-in dla rowerzystów. Velokrafi, bo tak je nazwano, składają się z blatu i stacji dokującej z drewna. Cykliści mogą się przy nich zatrzymać i coś zjeść, nie zsiadając ze swojego pojazdu.
Pierwszy na świecie sklep z lodu
13 grudnia 2013, 18:28W Bukareszcie otworzono pierwszy na świecie supermarket, w którym wszystko zrobiono z lodu. Klienci wyglądają tu często jak zwiedzający, a dzieci wydają się szczególnie zafascynowane wystawkami z zatopionymi w lodzie opakowaniami.
Pomóc dzieciom bez powiadamiania oprawcy
6 maja 2013, 12:16Hiszpańska fundacja ANAR (Ayuda a Niños y Adolescentes en Riesgo), która przeciwdziała przemocy wobec dzieci i młodzieży, rozpoczęła kampanię reklamową z 2 równoległymi przekazami. Dorośli widzą komunikat zwiększający świadomość zjawiska, a dzieci poniżej 10. r.ż. telefon linii zaufania.
Misiowy łącznik ze światem
12 maja 2014, 11:36Efektem współpracy brazylijskiej agencji reklamowej DM9Rio i Hospital Amaral Carvalho jest ELO, wyposażony w głośnik mówiący miś dla chorych na nowotwory dzieci, które długo przebywają w szpitalu.
Uświadamianie przez 'wywoływanie' na zimno
28 czerwca 2013, 17:21Shine (Safer Homes In NZ Everyday), organizacja przeciwdziałająca przemocy domowej w Nowej Zelandii, nawiązała współpracę z agencją reklamową Whybin/TBWA. Po burzy mózgów powstały podkładki pod piwo ze zdjęciem wydrukowanym za pomocą termoaktywnego tuszu. Gdy postawi się na nich zimną butelkę albo kufel, na twarzy kobiet i dzieci pojawiają się siniaki.
Komiks na włosie
13 maja 2014, 06:37Najmniejszy na świecie komiks pt. "Juana Knits The Planet" wygrawerowano na powierzchni ludzkiego włosa.
Kostiumy antyrekinowe
30 lipca 2013, 07:27Przedstawiciele firmy Shark Attack Mitigation Systems (SAMS) nawiązali współpracę z Shaunem Collinem oraz Nathanem Hartem z Uniwersytetu Zachodniej Australii (UWA), by stworzyć stroje do pływania, które zapobiegają atakom rekinów.
Plakaty ładujące telefony zachęcają do oddawania krwi
15 maja 2014, 12:21Agencja reklamowa Publicis Sao Paulo i Fundação Pró-Sangue stworzyły plakaty z kablem do ładowania komórek, które zachęcają do oddawania krwi.